2 Nisan 2010 Cuma

Gittin


Gittin..
ben arkandan sadece baktim.
oysa;söylenecek o kadar cok seyim vardi ki...
"gidersen iyiye dair ne varsa icimde yitirecegim hepsini.
gidersen sönecek icimdeki ates
ve bir daha kimse yakamayacak.
gidersen karanliga mahkum edeceksin günlerimi
o karanlikta yolumu kaybedecegim"diyecektim sana.
konusamadim...


Gittin..
gidisini görmemek icin gözlerimi kapattim
öylesine acidiki icim tutup koparsalardi kolumu
bacagimi nu kadar aci duymazdim.
acim yas olup akmaliydi gözlerimden.
aglayamadim....


Gittin..
seni delicesine bir tutukuyla seviyordum oysa
tutkum seninle olmakti tutkum teninde erimek
tutkum hayati seninle sadece paylasmakti
anlatamadim....


Gittin..
gidisini önlemek icin tutmak vardi ellerinden
ellerim degil miydi her dokunusumda seni ürperten?
ürperdin yine biliyorum.
bir kez dokunsam bir kez tutsam ellerini
gitmek icin biriktirdigin bütün cesaretin kaybolurdu
tutamadim...


Gittin..
bir yikim gibiydi gidisin
sen adim adim uzaklasirken benden
cöküp kaldi bedenim oldugu yere
nice terk edilislere dayanan yürek bu kez yenilmisti
bu kadar zayif degildim ben kalkmaliydim
kalkamadim...


Gittin..
oysa geldigin gün gidecegini biliyordum
hazirdim gidisine
kacak zamanlari yasiyorduk
zaman bitecek ve sen gidecektin
bense gidisinin ertesi günü
hayatima kaldigim yerden yeniden baslayacaktim
baslayamadim...


Gittin..
bir sey söyledin mi giderken?
"kal" dememi istedin mi?
son bir kez "seni seviyorum"dedin mi?
"bekle beni dönecegim"diye umut verdin mi?
beynim öylesine ugulduyorduki
duymadim...


Gittin..
nereye gittigin önemli degildi
binlerce kilometre uzakta da olsan
iki metre ötemde de farketmiyordu
artik yoktun ve asil bu düsünce beni felc ediyordu
bu yokluk duygusundan kutulmaliydim
kurtulamadim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder