2 Nisan 2010 Cuma

Ne Güzelmiş Sevmek

Dun ilktir korkmadan
Dun ilktir kendini katarak
Dun ilk kez seni seviyorumu fisildadin yurekten
Ne guzelmis hayat megerse
Megerse ne kadar parlakmis mavi
Ne huzurluymus yesil
Ne guzelmis ozgurluk
Dun ilk kez gozyasin degdi yuregime
Dun ilk kez degdi elim ruhuna
Ne kadar cicek varmis yollarda
Ne guzel kokarmis cicekler
Ne guzelmis mahallem
Ne guzel oynarmis cocuklar
Ne guzelmis cigliklari
Ne yakisirmis dala yaprak
Ne yakisirmis yapraga yesil
Ne guzelmis gokyuzunde suzulen marti
Ne yakisirmis denizin mavisine vuran beyaz golgesi
Dun ilk kez bir sarkimiz olsun dedin
Ilk kez ayni notalarda
Ayni sevdali yurekler oldugumuzu bildik
Megerse ne guzelmis sarkilar
Megerse ne guzelmis yildizlarin altinda sevismek
Ne guzelmis mavi nurdan bir irmaga bulanmak
Dun ilk kez guldun sevdali
Dun ilk kez al beni
Saril bana sicacik dedin
Megerse ne guzelmis ask
Megerse ne guzelmis sevmek
Ne guzelmis sevilmek
Ne guzelmis bulbulun gule aski
Ne guzelmis bahar
Ne guzelmis baharda asik olmak
Dun ilk kez sen benimsin dedim
Dun ilk kez mahcup gulumsedin
Ilk kez ben seninim dedin
Megerse ne guzelmis ait olmak
Megerse ne guzelmis aska esaret
Ne guzelmis yollar
Ne guzelmis yollari asmak bir yudum sevda icin
Dun ilk kez ruyanda al beni dedin
Ilk kez ruyalarimizda bulusacagiz dedin
Megerse ne guzelmis uykular
Ne guzelmis geceler
Ne guzelmis dusler
Ne guzelmis sevismeler
Megerse ne guzelmis seni sevmek
Ne guzelmis duslerde ismini sayiklamak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder